onsdag, oktober 10, 2007

Mannen med den hesa rösten

Jag hittade en kul intervju i dag.

För att inte posta ett inlägg helt utan GW-relaterat material kan jag berätta att jag i går bestämde mig för att sluta spela Travian. Jag fick hjälp av att hela min armé mosades av en enligt Ricos uppgift elvaårig kille :-P

Vad har då detta med GW att göra? Jo, nu kan jag äntligen ta mig i kragen och fortsätta måla i stället för att sitta klistrad framför ett webspel med en klocka som räknar sekunder hit och dit :-)

4 kommentarer:

Bulan sa...

Inget travian och ingen facebook. Det är perfekta förutsättningar för att måla upp arméer.

Ps. När ska slashasarna fixa jannes forum? Ds.

waLLan sa...

Hmm, borde inte du ha typ tio färdigmålade arméer vid det här laget Olle?

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Slashasarna, är det /oden och /tor eller?

Bulan sa...

Rofl good one jens.

Jo wallan jag borde ha det, det är intresset som brister. Men du som bara har facebook borde ha fem målade då eller?