onsdag, augusti 13, 2008

Teh waagh!

Man har ju alltid älskad grönskinnen så jag gjorde slag i saken och köpte ett par boyz för att visa att hobbyn inte är stendöd här nere i götet. Nobben är en urgammal modell jag haft liggande och jag målade upp den samtidigt som mekboyen. De två boyzen i mitten är jag lite mer nöjd med. De blev jag klar med igår. Jag hade ingen riktigt idé hur jag skulle måla skinnet och jag glazade och härjade och sabbade nästan hela looken på min mek och det är lite synd för han har så mkt synlig hud. Iaf boyzen blev bättre och jag hade mer klart för mig hur jag skulle göra dem.


Bara att hoppas att lusten håller i sig ett par modeller till. Och att hastigheten går upp. De två boyzen satt jag nog med i nästan 10 timmar inkl basning och lackning, och de är ju inte direkt några mästerverk.

Hittade en skön snubbe och hans waagh! är grymt snyggt. Kolla in www.bigshoota.com.

6 kommentarer:

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Schyssta modeller ! Det verkar som att du kan få till ett riktigt snyggt GorkaMorka-gäng.

Anonym sa...

Snygga tycker jag! Fortsätt i samma stil :)

Bulan sa...

Tackar!

Jag gillar de nya modellerna skarpt. Mkt muskler och råa som fasen. Sitter med två boyz till just nu.

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

En trukk i GorkaMorka rymmer så många modeller som får plats på den.

En trukk i 40K rymmer 12 orks.

Anonym sa...

Dags att bygga 2-vånings trukkar asså!

Bulan sa...

Haha fatta va najs och konverta en London-dubbeldäckare. Go-fasta-red!
Eller som skolbussen i Warbuss. :D