söndag, februari 21, 2010

Goblin Games - Göteborg

Text från Ylvas forum:

Tjenare!

Goblin Games kommer från och med början av mars att saluföra Games Workshops figurer. I början kommer vi att hålla oss till ett bassortiment för Warhammer 40.000, Warhammer Fantasy Battles och Lord of the Rings. För att få GW-spelare att hitta till butiken har vi 20% rabatt jämfört med GW:s rekommenderade cirkapris på alla deras boxar och böcker för dem som förhandsbeställer senast den 28 februari (grejerna väntas komma in någon vecka in i mars). Klicka här för exakta priser och vad som är tillgängligt. Priserna gäller endast vid avhämtning i butik och ej vid postorder. Vi reserverar oss rätten att begära handpenning på 25% av beställningssumman. Så passa på att beställa lite gubbar innan månaden är över!

Kom förbi butiken eller maila till henrik@goblingames.se om det är något ni vill ha!

//Henrik, Goblin Games

4 kommentarer:

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Ligger tyvärr lite för krångligt till för att jag ska orka transka dit på lunchen och handla där. Framgår inte av texten om det även gäller mail order, så jag gissar att det inte gör det. Traskar till GW nu i stället, för att handla lite Necromunda-gubbs :-)

Tack för tipset dock!

Anonym sa...

Funderar på att kanske shoppa någon ruin...
//waLLan

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Fler ruiner är något jag kan ställa mig helt bakom. I overwatch!

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Jag fick svar från Goblin Games, ordern är bekräftad och beräknas inkomma om cirka en och en halv vecka.