söndag, februari 18, 2007

Quattro Chaosoni

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fotograferat lite med min nya kamera. Har inte fått rätsida på alla funktioner än, så bilderna skulle kanske kunna vara bättre. Darrhäntheten som stör mitt målande är inte direkt vän med kameror heller. Har ett litet enkelt stativ, men för att ha någon nytta av det behöver jag lära mig hur självutlösaren fungerar.

Jaja, här kommer i alla fall lite bilder på de fyra kaosgudarna.

Först ut är Rikards Nurgle-modeller. Det är en liten styrka just nu, men den kommer att växa lite smått framöver. Rikard målar en chaos-armé just nu, och har valt att måla de olika fraktionerna i armén i väldigt olika färgscheman.

Här syns Urbans World Eater Dreadnought öga mot öga med min Emperor's Children Predator. Urban har gått vidare med Khornes galna följeslagare eftersom han är (nästan) klar med sina Iron Warriors.

Här syns till sist ännu en av delarna av Rikards chaos-armé. Denna gång är det några Tzeentch-marines som visar upp sig. När enheten är komplett kommer den att få sällskap av lite demoner också.

2 kommentarer:

Rico sa...

Hmm... mina deathguard ser ut som dom är blanklackade, speciellt dreadden. Får kanske spraya dom med matt-varnish nån dag här.

Helt okej bilder... bra bra.

waLLan sa...

Mycket trevligt med bilder :)
Det ser vi gärna mer av...