torsdag, januari 18, 2007

Målarkvällar

I dag och i går kväll satt jag och Rikard och målade, med gott resultat. Allt är förståss relativt, men jag blev i alla fall färdig med den Emperor's Children Predator jag petat på i evigheter, och bra mycket närmare klar med en infanterienhet också.

Rikard gjorde en Death Guard Dreadnought från start till mål, samt målade sex stycken Plaguebearers. Och limmade ihop lite fler chaos-modeller i största allmänhet.

Vi ligger bra till med målandet med andra ord. Hur går det för er andra?

Deltagare:
SB: Jens, Rikard
Övriga: -

4 kommentarer:

waLLan sa...

För mig går det segt just nu, har bara tid med flytt... Men om nån vecka när flytten är klar så ska det målas :)
Ni får fixa lite bilder också... Skippa lite rollspelsböcker den här månaden och köp en kamera Jens ;o)

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Jag har i alla fall vaga planer på att skaffa en kamera. Vi får se när jag lyckas ta mig i kragen...

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Som den driftiga affärsman Wallan är så jobbar han just nu på att sälja mig en kamera helt enkelt. Han verkar lyckas också. Vi får se hur det slutar :-)

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Nu har jag fått hit kameran. Ska försöka ta ett par bilder under helgen...