torsdag, december 24, 2009

GOD JUL!

Tibanna önskar alla sina

läsare en riktigt god jul!

3 kommentarer:

Liket sa...

Vad fick ni i julklapp?

Jag fick Arkham Horror, ett brädspel baserat på Lovecrafts mythos. Håller på att lära mig reglerna fortfarande, recension kommer om ni inte spelat det redan.

Rikard sa...

Fick inga brädspel men jag köpte mig en egen julklapp i form av en Battlestar Galactica DVD-box med alla säsonger i.

Arkham har vi nog provat nån enstaka gång hos Jens för ett bra tag sen. Har inget emot en recenscion. Minns bara att man tomtade runt på en karta och aktade sig för demoner.

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Arkham är ett skoj co-op-spel. Ricos beskrivning är spot on :-)

Har inte fått några spel, men däremot min första lön på mitt nya jobb, så lite av den kommer säkert att omsättas i spel framöver. Har redan köpt "Radical's Handbook" till Dark Heresy, och läser för fullt.