onsdag, december 09, 2009

Uppdatering Tibanna och privat

Från och med skrivande stund har Tibanna två stycken användbara länkar ute till höger, där läsarna kan prenumerera på bloggens aktivitet med den moderna RSS-tekniken. Redaktionen rekommenderar en prenumeration på både inlägg och kommentarer, för att på bästa sätt kunna följa debatten och hålla diskussionerna levande.

På den privata planet rapporteras den än så länge i prövostadiet pågående omlokaliseringen till Göteborg fungera utmärkt. Efter nyår räknar jag med att ha mer tid och energi över för sociala aktiviteter efter kontorstid på vardagarna. Även väl valda hobbyattiraljer kommer då att medföras.

8 kommentarer:

Ubbe sa...

Var lite bus i koden(kanaladressen),
http://societasbespin.blogspot.com/feeds/2057945213477473336/comments/default

Tar man bort /2057945213477473336 så funkar det.

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Vad menar du nu? Så ser inte URLet ut för mig.

Ubbe sa...

Kan bero på att jag inte var på startsidan, utan inne i en tråd, när jag gjorde länken.

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Då prenumererar du nog bara på inlägg från den tråden.

Bulan sa...

http://www.youtube.com/watch?v=JyGIo5es7_U

och den är inte helt fy skam heller

El Ubbo sa...

kamelsång :)

I början låter det nästan som en bf2-låt

Bulan sa...

youtubade lite när jag kom hem igår från krogen och hittade denna. Bra låt. Lyssnade mycket på detta under en period och det är ju rätt tydligt var inspirationen för Karsh Kba och hans dromedar Gallo Tara kommer ifrån :D

Rico sa...

Handlar helt klart om en mans kärlek till sin trogna kamel.
:)