måndag, januari 18, 2010

Ett viktigt trafikmeddelande

Till min egen förtjusning och övriga trafikanters fasa kan jag meddela att jag numera innehar körkort. Tyvärr är mina valmöjligheter för fordon inte tillräckligt flexibla för att inkludera nedanstående fagra skapelse:



Detta är en trukk-conversion skapad av användaren madscuzzy på forumet the-waaagh. Han kallar sin skapelse Orktimus. Varför torde bli uppenbart utifrån nedanstående bilder. Fler bilder finns att beskåda i den inlänkade forumtråden.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Först ett STORT GRATTIS!
Och sedan ett OMG!!!
Riktigt tufft bygge :D
//waLLan

Bulan sa...

omfg! Grym. Har ny sett han som gjort en ork-humvee? Vissa är rätt skillade på the-whaagh.

Bulan sa...

gratz till kortet också btw

Liket sa...

Era bbqs, tre internetförkortningar på tre poster, wtf?

Jag har hört att stockholmskidsen börjat säga ooemgee. Det verkar inte som det hänt så mycket sen 2001 när vi sarkastiskt sa lål om saker som förtjänade hån.

För övrigt skrattade jag gott när jag läste om några LHC-fans som misshandlat en kille (inte så kul) och vittnen berättade att de ropat "UH-UH-UH-LHC" (sjukt kul) innan brottet begicks.

En annan underbar grej är att fel heter feil på norska. Givetvis har norrmännen börjat följa upp uttalanden om att något är eller blivit feil med att säga epic feil.

Life imitates internet.

Grattis till körkortet Jens =)

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Tack allihop :-)