tisdag, november 07, 2006

Information!!!

Ett ljus gick upp för mig under kvällen då jag pratade med Jens.
Anledningen till "Tibanna-länken", svårigeter att ladda upp bilder etc. beror på hur man loggar in.
Det verkar som om de flesta använt länken BlogThis! högst upp på sidan.
Då får man endast upp ett fönster där man kan skriva, detta fungerar givetvis bra i många fall.
MEN vill man kunna lägga upp bilder etc. måste man logga in på www.blogger.com
Här kan man välja vilken blogg man vill skriva i (om man är med i flera), ladda upp bilder mm.

Hoppas att detta skapade lite klarhet, annars är det bara att fråga :)

//waLLan

2 kommentarer:

Jens 'Spacejens' Rydholm sa...

Så bra, då ska jag ta och lägga upp lite bilder på modeller och terräng snart.

Rico sa...

Ah, detta underlättar en hel del kan jag säga. Förutom att kunna ladda upp bilder går det ju även att editera dom poster som man själv ligger bakom.
Html är dock överkurs för mig.... always the färsking.